Front Page Forums Regom Forum Mercedes

Tags: 

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Rene
    Sleutelbeheerder

Vanaf Juni 2021 ben ik in het bezit van een Mercedes CLA Coupé met AMG pakket.
    De Mercedes is een hele fijne auto en tegen over de vorige, Mercedes C180 Estate AMG uitgevoerd rijd de CLA veel soepeler.
    Het is ook mijn eerste automaat wat wel fijn is t.o.v. een handgeschakelde 6 bak.

Rene
    Sleutelbeheerder

1 probleem is gelijk in Juli 2021 naar voren gekomen.
    De achteruitrij camera werkt ineens niet meer 🙁

Als de auto in achteruit gezet wordt dan gaat het klepje waar de camera achter zit maar voor 3 seconden open.
    Klepje gaat dicht en camera valt uit.

Auto 1 dag kwijt geweest bij de garage. Natuurlijk hadden ze nog nooit gehoord van dit probleem 🙁
    Blijkt dat er een automatische software update is geweest en dat hier mee de fout in de auto geslopen is.
    Nieuwe update in de garage en probleem was weg 🙂

Rene
    Sleutelbeheerder

Ohoh, en waarom heb ik schrik als er weer een automatische update klaarstaat ?

Mercedes Me

Het laadbalkje op infosyteem liep erg snel, maar bleef bij 99% hangen. Heeft ongeveer 15 minuten geduurd voordat het klaar was. Schade???? Alle voorgeprogrammeerde radio zenders kwijt incl geluids instellingen:(

Gelukkig kun je dit handmatig weer terugzetten. Maar blijkt ook dat ik me profiel kwijt ben van de mercedes Me app.

Rene
    Sleutelbeheerder

Bij mercedes doen ze ook aan kerstmis 🤶

Me app kerstmis

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.